Часті питання

Обмін та повернення

Що робити, якщо не підійшов розмір виробу? Як можна повернути товар?

Ми не продаємо товари зі складу, ми створюємо їх під кожного окремого клієнта. На жаль, повернути товар або поміняти його на більш підходящий ми не маємо можливості.

Ми діємо згідно з нормами закону, спираючись на "Закон про Захист прав споживачів", а саме Статтю 13 частину 5, пункт 3. У якому йдеться про неможливість розірвання договору, якщо виріб було зроблено на замовлення споживача.

Обмін або повернення можливе лише у разі брака чи товару без принта.

 

Способи нанесення  принтів

Якою технологією наносяться принти на подушках, чашках та килимках для миші?

Для цієї групи товарів ми використовуємо таку технологію, як сублімація. Це досить якісне та довговічне нанесення. Пари спеціальних сублімаційних чорнил під впливом високої температури та тиску проникають у виріб. Ця технологія застосовується лише на синтетичних поверхнях. Принт виходить дуже яскравим і практично вічним, тому що дуже витривалий до різних навантажень.

 

Оформлення замовлення

Хочу придбати у вас товар. Як це зробити?

У нашому магазині є 2 варіанти оформлення замовлення: придбання в одне натискання клавіші та стандартне оформлення замовлення.

Для оформлення замовлення вам потрібно перейти в картку товара, вказати потрібний колір.

Якщо немає часу на заповнення всіх необхідних даних для відправки товару, Ви можете скористатися кнопкою "Купити в один клік". Для цього потрібно натиснути на відповідну кнопку і у вікні, що відкрилося, вказати своє ім'я та мобільний телефон. Все...) інше ми зробимо самі, вам зателефонує менеджер і поточнить всю інформацію на замовлення, оплату, доставку.

Стандартне оформлення - для цього натискайте кнопку "Купити" та керуючись підказками заповніть усі необхідні поля та чекайте на дзвінок нашого менеджера.

Чи можна сплатити товар при отриманні?

Так, така можливість у вас є. Ця послуга називається "Накладений платіж". У нашому магазині оплатити товар при отриманні можна тільки через перевізника "Нова Пошта" і є низка винятків, коли дана послуга неможлива:

  1. Принт на товарі має ваш власний дизайн або найменшу зміну нашого принта (зміщення, додавання або видалення елементів тощо)
  2. Сума замовлення перевищує 1500грн.
  3. Ви вже замовляли у нас раніше і не прийшли забирати свою посилку